YN

Yeniçağ9.2 /10Mükemmel

  • Üyelik Tarihi: 16 Temmuz 2014
  • Bulunduğu Yer: ANKARA / YENİMAHALLE
Bugün 4 kişi, geçen hafta 40 kişi iletişime geçti.
319 Müşteri Değerlendirmesi, 574 Taşıma
  • Paketleme Hizmeti
    8.9
  • Müthiş
  • 9 - 10225 Kişi
  • 7 - 872 Kişi
  • 1 - 621 Kişi
  • Yükümlülükler ve İletişim
    9.2
  • Mükemmel
  • 9 - 10260 Kişi
  • 7 - 838 Kişi
  • 1 - 620 Kişi
  • Taşıma Zamanlaması
    9.4
  • Mükemmel
  • 9 - 10274 Kişi
  • 7 - 829 Kişi
  • 1 - 615 Kişi
  • Çalışanlar
    9.1
  • Mükemmel
  • 9 - 10252 Kişi
  • 7 - 845 Kişi
  • 1 - 621 Kişi
  • Fiyat Fayda Dengesi
    9
  • Mükemmel
  • 9 - 10246 Kişi
  • 7 - 851 Kişi
  • 1 - 621 Kişi

Yeniçağ Müşteri Yorumları

İyi 7.2 - ANKARA > VAN

Zamanında geldiler fakat getirme işlemini zamanında yapmadılar. 2 günde eşyaları getireceklerini söylediler ama 3 günde geldi. Öğle üzeri gelir dediler akşam geldi, zamanlama konusunda çok sıkıntı yaşadım. Paketlemeyi güzel yaptılar fakat uyku setim ile battaniyemi kaybettiler. Arayıp söyledim döneceklerini söylediler hala dönen olmadı.


21 Nisan 2017


19 Nisan 2017

Çok iyi 8.1 - SAMSUN > ANKARA

Ne beyaz eşyamda ne mobilyamda tek bir çizik bile yok, helal olsun, emeklerine sağlık, Mehmet abi olmasa bu iş bitmezdi. Mehmet abi mobilyayı yanlışlıkla kapıya çarptı, "abi dikkat et" dememle, diğer elamanın "elini çarptı mobilyayı değil" demesi delirtti beni. Gözümün önünde olan şey ve Mehmet abi "elimi değil masayı çarptım" demesiyle onu bozması bir oldu. Bide firma 3,4 kişi göndereceğiz demelerine rağmen 2 kişi gönderdi. Yazık adamlara, biraz kârınızı düşürün milletin sırtından servet kazanmayın. Adam koca evi taşıdı, montajını yaptı, benden çıktı başka evi yüklemeye geçecekti ve üstüne üstlük kamyon kullanacak. Biraz insancıl olun patron bey, paracı değil. Sağ olasın Mehmet abi.


17 Nisan 2017

Çok iyi 8.1 - ÇANKAYA > ÇANKAYA

Teşekkür ederiz.


6 Nisan 2017

Mükemmel 9 - İSTANBUL > ANKARA

Hızlı ve güzel paketlediler. Eşyalarımda herhangi bir hasar oluşmadı. Uygun fiyat ve hızlı taşıma. Tavsiye ederim.


26 Mart 2017

Müthiş 8.8 - ANKARA > TEKİRDAĞ

Başarılı.


16 Mart 2017

İyi 7.6 - RİZE > ANKARA

Ankara trafiği ve güzergah daha önce dikkate alınsaydı daha rahat bir taşıma olabilirdi. Yine de tek bir parça eşya zarar görmeden nakliye tamamlandı. Memnunum.


14 Mart 2017

Mükemmel 9.3 - ANKARA > İSTANBUL


10 Mart 2017

Çok iyi 8.2 - BİTLİS > ANKARA

Araçta açıkta kalan eşyalarım ıslanmış biraz. Bir de dolap ve kanepelerim biraz hasar görmüştü onun dışında bir sıkıntı yok.


6 Mart 2017

Mükemmel 10 - ESKİŞEHİR > ANKARA

Bir yıl önce yine aynı şirketle evimi taşımıştım o zamandan memnun kaldığım için yine aynı şirketi tercih ettim. Zamanında taşıma ve yapmış oldukları işi güler yüz ve ciddiyetle yapmalarından dolayı arkadaşlara teşekkür ederim...


1 Mart 2017

Mükemmel 9.2 - İSTANBUL > ANKARA

Her yönüyle sıkıntı yaşamadan, itina ile eşyalarıma hiç bir zarar gelmeden taşındım. Bu firmayı tavsiye ederim.


21 Şubat 2017

Çok iyi 8.2 - ANKARA > İSTANBUL

Firmanın kendisi değil başka bir firma geldi. Eşyayı indirdikleri yerde 35m yürüme olduğu için ekstra 200 tl aldılar. Başka bir arkadaşım 1. Müşteri olarak ayarladım ondanda 300 tl aldılar. Her ne kadar bu hususlar olsa da firma gayet düzgün çalıştı ve eşyalar zarar görmedi.


16 Şubat 2017

Firma kahvaltıdan hemen sonra paketlemeye başladı. Önce sözleşmeyi imzalayalım sonra devam edin dediğimde firma yetkilisi Yılmaz bey "daha dakika bir gol bir" diye saygısızca konuşmaya başladı. Sözleşmeyi yapmak istemedi, biz prosedür gereği sözleşmeyi iş bittikten sonra imzalıyoruz tarzı saçma bile diyemeyeceğim şeyler söyledi. Sözleşme imzalanmazsa vazgeçeceğimi söyledim. Bunun üzerine araya çalışanlar girdi ve sözleşmeyi imzaladık.
Eşyalar kamyona yüklendikçe Yılmaz beyin tavırları daha da sertleşti. Sanırım artık taşımadan vazgeçemeyeceğimizi düşünmüş olsa gerek daha da saygısızlaştı.
Yılmaz Bey'in beyaz abajurları elinde aşağıya indirdiğini görünce onlar beyaz kirlenir en azından streçle sarın dediğimde bana bak ne diyorsan yapıyoruz demiştir. Ben de Yılmaz bey ben sana bunu demesem yapmayacak mıydın diye sorduğumda aynen valla sabah moralimi bozdunuz söylemeseydiniz bunları da böyle taşıyacaktım dedi.
Daha önce hiç avize taşımamış gibiydiler, çok kötü bir şekilde sarmadan taşıdılar.
Elbise dolabının köşesini kırdılar. Eşim nasıl oldu bu diye sorunca nazarlık olsun abla diye cevapladılar.
SONUÇ OLARAK tüm gün gergin ve tartışmalar altında evim taşındı. Profesyonellikten uzak bu firmaya bulaşmayın derim.


6 Şubat 2017

Mükemmel 10 - BURSA > ANKARA

Firma sahibi ve kardeşi Ali bey, Enişte ve Memo işlerini hakkıyla eksiksiz yaptılar. Aldıkları para sonuna kadar helaldir. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Sıkıntı yaşamak istemiyorsanız Yeniçağ nakliyat ile çalışın. Güvenilir ve dürüst arkadaşlar. Tekrar teşekkür ediyorum.


31 Ocak 2017

Mükemmel 10 - ÇANKAYA > MAMAK

Sorunsuz bir taşıma oldu.


30 Ocak 2017

Mükemmel 10 - İSTANBUL > ANKARA

İşlerini iyi yapan ve dakik davranan bir firma. Kesinlikle tavsiye ederim.


27 Ocak 2017

Fiyat/fayda olarak uygun bir taşıma oldu. Ufak tefek kırık ve çizikler var ama arkadaşlar yine de iyiydi.


26 Ocak 2017

Mükemmel 10 - DENİZLİ > ANKARA

Konuşulan tarihte konuşulan şekilde taşıma işlemi sorunsuz gerçekleşti. İyi niyetli ve güvenilir arkadaşlar tavsiye ediyorum.


25 Ocak 2017

Mükemmel 10 - TRABZON > ANKARA

Hizmet kalitesi çok güzeldi. Fiyatı da gerçekten çok uygundu. Yani kısacası her şey mükemmeldi bence. Hem işlerini iyi yapıyorlar hemde kurdukları sistem sayesinde eşyanın geliş/gidiş yönünde karşılığını ayarladıklarından müşteriye uygun fiyat sunabiliyorlar. Bundan sonra herkese tavsiye edeceğim bir firma. Teşekkürler Ersoy Nakliyat, teşekkürler Binali ve Ramazan beyler. Allah işinizi gücünüzü rast getirsin.


23 Ocak 2017

İşlerini hakkı ile yapıyorlar daha önce birçok defa ev taşıdım bu kadar temiz taşıyan arkadaşlara rastlamadım. Hızlı ve çok temiz çalıştılar. Emeklerine sağlık... Ev taşıyacaksanız kesinlikle bu arkadaşlarla taşımanızı tavsiye ederim...


18 Ocak 2017

Enakliyat Bilgi İletişim Hiz. Tic. Ltd. Şti © Copyright 2011-2021 Enakliyat.com.tr Her Hakkı Saklıdır.