Ofis Taşımanın İncelikleriİş büyütmek, yeni bir semtte karar kılmak ya da sadece değişiklik ihtiyacı... Durumunuz ne olursa olsun, ofis taşıma süreci özen ve profesyonellik gerektiren bir süreçtir. Ofis taşımanın inceliklerini sizlerle paylaşmak ve taşınma sürecinizi çok daha etkin biçimde yönetmenize yardımcı olmak istedik.Ofis taşıma sürecinde iyi bir planlama kadar uzman bir ekiple çalışmanın da büyük önemi vardır. Taşınma sürecinin her aşaması titizlikle ele alınmalı ve bu aşamalar birbiriyle uyumlu olarak tamamlanmalıdır. Şimdi ofis taşımanın inceliklerini başlıklar altında inceleyelim...Taşınacak Eşyaları Belirleyin ve Kategorilere AyırınBaşlangıç aşamasında gösterilen özen, sonraki süreci kolaylaştırır. Taşınma sürecini ferahlatmak adına taşınacak eşyaları belirlemek önemlidir. Mobilyalar, evrak kutuları, saksılar ve çok daha fazlası... Her eşyanın tek tek belirlenmesi ve yapısına uygun şekilde paketlenmesi, kırılmalara ve oluşabilecek hasarlara karşı en doğru önlemdir.Tüm eşyalarınızı listeleyin ve birbiriyle uyumlu olanları aynı yere koyun. Bu sayede taşınma sürecindeki hakimiyetiniz artar. Ayrıca elinizdeki eşya listesini anlaştığınız nakliyat firmasıyla paylaşmanız onların da kamyon, çalışan ve paketleme gereci hakkında bir taslak çıkarmasını sağlar.Ofis Taşıma Konusunu Detaylıca AraştırınÇünkü ofis taşımak, ev taşıma işlemine kıyasla daha fazla zaman alan bir süreçtir. Fiyatlar da bu duruma paralel olarak artış gösterir. Anlaşacağınız nakliyat şirketinin alacağı sorumluluk artacaktır.Bu sebepten ofisteki eşyaları hazırlarken bir yandan da taşınma konusundaki detayları incelemelisiniz. Çünkü detaylardan emin olmak kafa karışıklığını ortadan kaldırır. Taşınmanızın kaç gün süreceği, yeni yerin uzaklığı, bütçeniz ve daha pek çok unsur ilgilenmeniz gereken konular arasında yer alır.Nakliye Firmalarından Fiyat AlınHer insan taşınma işlemi boyunca kaliteli ve profesyonel bir hizmet sisteminden faydalanmak ister. Ancak bu noktada asıl mühim olan, kaliteli hizmetin uygun fiyata alınmasıdır. Her işte olduğu gibi nakliye alanında da uygun fiyat ve nitelikli hizmet, iyi bir araştırma aşaması ister.Nakliyat firmalarına ulaşarak beklentilerinizi ve ihtiyaçlarınızı iletin. Bu sayede taşınma sürecinizin yoğunluğu hakkında fikir sahibi olabilirler. Eşyaların sayısı, mesafenin uzaklığı ve daha pek çok etken bu evrede önemlidir. Fiyat bilgisi edindikten sonra kafanızdaki plana uygun rotada ilerleyebilirsiniz.Kendinize Düşünmek İçin Vakit AyırınEşyaları listelemek, fiyat bilgisi almak ve kabaca bir taslak hazırlamak yorucu olabilir. Tüm bunlardan sonra kendinize dinlenmek ve düşünmek için kısa bir zaman verin. Böylece gelen fiyat bilgilerini daha sağlıklı biçimde kıyaslayabilirsiniz. Ayrıca sürecin devamıyla ilgili daha net bir yol haritanız olur.Sadece fiyat bilgisi yetmez, verilen hizmeti de önceden kıyaslayabilmeniz önemlidir. Enakliyat güvencesi sayesinde nakliyat firmalarının müşteri yorumlarına ve güncel fiyat bilgilerine ulaşabilirsiniz. Bu sayede ofis taşıma yorgunluğunuz keyifli bir yolculuğa dönüşür.Nakliyat Firmanızı SeçinBelki de en önemli aşama tüm bu süreci yönetmenize destek sağlayacak olan firmayı seçmektir. Eşyalarınızı güvenle teslim edebileceğiniz bir firma bulmak her zaman kolay olmayabilir. Enakliyat; uzman kadrosu, güvenilir çalışma sistemi ve profesyonel hizmet anlayışı sayesinde ofis taşıma sürecinizi kolaylaştırır.Uygun niteliklere sahip nakliyat firmasını seçerken hem bütçenize uygun olmasına hem de kaliteli hizmet vadetmesine özen göstermelisiniz. Eşyalarınızın hasar görmesine de cüzdanınızın eriyip gitmesine de lüzum yok. Doğru tekniklerle paketlenen eşyalar hızlı bir şekilde varış noktasına ulaştırılır. Mühim olan nokta, başlangıçta doğru ve eksiksiz biçimde anlaşma sağlamaktır.Kendinize ve Nakliyat Firmasına Karşı Açık OlunHangi eşyaların gerekli hangilerinin gereksiz olduğuna karar vermelisiniz. Kırılacak eşyaları, değerli olanları ve demonte olması gereken parçaları belirlemelisiniz. Böylece hem kendiniz taşınma işleminizin yoğunluğunun bilincine varırsınız hem de nakliyat firmasına net bir bilgi verebilirsiniz.Dar merdivenler, yanaşamayan kamyonlar, küçük bir asansör ya da farklı olumsuzluklar taşınma sürecinde aksaklık yaşatabilir. Bulunduğunuz mekanın ve gideceğiniz noktanın net bilgisini edinirseniz, nakliyat firması da bu geçerli bilgilerle çok daha hızlı ve güvenli şekilde ilerler.Nakliye Sürecine Bir Organizatör Tayin EdinÇünkü uzaktan karmaşa gibi görünen bu işlemler, bilgi sahibi olan birinin yönetiminde kolaylaşır. Eşyalara, varış noktasına ve binanın özelliklerine hakim birinin yardımı nakliye çalışanlarının süratli çalışmasını sağlar.Çalışanları bilgilendiren ve ilerleyişi görmek isteyen bir kişinin olması ofis taşıma işleminin sağlıklı ilerlemesi için yeterlidir. Çünkü fazla kalabalık bir ortam kolaylık yaratmak yerine sadece iş yükünü ve karmaşayı artırır.Paketleme ve Ambalajlama İşlemi İçin Kurallarınızı BelirleyinOfis taşımacılığı sırasında eşyalar kolilere ayrılır ve küçük parçalar ise ayrıca paketlenir. Bu süreçte ekstra özen gösterilmesi gereken eşyalarınız varsa bunları belirleyip bildirmelisiniz.Aynı şekilde yoğun paketlenmesini istemediğiniz eşyaları, ağır kasa ve türevi metalleri ya da hassasiyet gerektiren parçaları işaretlemelisiniz. Paketleme nakliyat sırasında eşyalarınızın güvenle korunmasına yardımcı olacaktır.Expertiz Konusuna Özen GösterinOfis taşımacılığı lojistikten daha farklı bir alandır. Evden eve nakliyat kategorisine benzese de tamamen bağımsız bir hizmet türüdür. Bireysel ya da kurumsal şirketinizin ofisinden taşınma sürecinde bir expertiz organize edilmesi önem taşır.Expertiz yapıldıktan sonra fiyat belirlenmesi daha mantıklıdır. Çünkü bu fiyat hem net verilerle oluşur hem de sonuç aşamasında sözleşmeye bağlanabilir. Expertiz referansları iyi olan nakliyat firmalarına Enakliyat aracılığıyla ulaşmanız mümkün.Taşınma Sürecini İyi Bir Planlamayla YönetinSiz ne istediğinizi bilirseniz, nakliyat şirketinin sizin beklentilerinizi karşılaması kolaylaşır. Eşyalarınızın listesini birkaç kopya ile yanınıza alabilirsiniz. Bu listeyi taşıma ekibiyle paylaşmak da kayıp riskinin önüne geçer.Ayrıca taşıma ekibine işlem başlamadan önce özel olarak ihtiyaçlarınızı anlatabilirsiniz. Yapıcı bir üslupla onlara kolaylıklar dilemek, sürecin pozitif bir uyum içerisinde ilerlemesini sağlar.Eşyalarınızın Doğru Yöntemlerle Taşınmasına Uygun Zemini YaratınBazı mobilyalar söküm ve montaj işlemlerine ihtiyaç duyar. Aynı şekilde bazen ofislerde yer alan ağır kasalar, hassas avizeler ya da kitaplıklar titiz bir demonte aşaması gerektirir. Tüm bunları önceden bildirmeniz nakliyat firmasının iş yükünü hafifletir.Çünkü doğru yöntemlerle sökülen ve paketlenen eşyalar karmaşaya fırsat bırakmaz. Alanında uzman ekiplerin mobilya aksamlarını söküp takması kısa bir zaman alacaktır. Sorumluluğu paylaşmak adına mekanın bilgilerini ve mobilyaların durumunu iletmek her zaman faydalıdır.Sözleşme Yapmaya Özen GösterinOfis taşımacılığı sürecinde sözleşme yapmak hem müşteriyi hem de nakliyat şirketini güvence altında tutar. İhtilaf çıkması halinde iki taraf da bu sözleşme ihtilafın giderilmesine olanak sağlar.Enakliyat sözleşme aşamasını da hızlandırmak adına ekrandan doldurulup çıktı alınabilen Evden Eve Nakliyat Sözleşmesi hazırlamıştır. Üçüncü taraf nezdinde hazırlanan sözleşme, nakliyat sürecinde hem müşteriyi hem de firmayı koruma altına almaktadır.Taşınma Sonrası Süreçte Kontrol Mekanizmasını KoruyunTaşınma sadece eşyaların bir noktadan diğer noktaya nakledilmesi değildir. Taşınma işinin ardından ofiste yaptıracağınız bir genel temizlik mekanı ferahlatır. Bu sayede hızlıca işlerinize başlayabilirsiniz.Ayrıca herhangi bir hasar oluşması durumunda taşınma sonrasındaki ilk üç gün içinde durumu nakliyat firmasıyla paylaşabilirsiniz. Fakat üç günlük süreyi aşmanız halinde hasar bildiriminiz geçersiz sayılacaktır.